sobota, 1 lutego 2014

Secret część: 7

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=o3mP3mJDL2k

-Anna nie!-krzyknął błagalnie Liam. Spojrzałam na niego po czym wzruszyłam przepraszająco ramionami.
-Zostań tu gdzie stoisz-poprosiłam grzecznie chłopaka ,a on spojrzał na mnie ze strachem.Czemu się boi ?
-A wiec droga panienko podejdź do nas-powiedział prowadzący ,a ja uśmiechnęłam się drwiąco.-Jakie są twoje warunki ?-zapytał ,a ja spojrzałam na Stylesa.Nadal miział się z tą dziwką ! Kurwa ! Jest nią tak zafascynowany ,że nawet mnie nie usłyszał ?
-Ekhm.-odchrząknęłam głośno tak ,aby loczek zainteresował się chociaż całą tą bitwą.-Wygrany ma mnie dla siebie przez całą dzisiejszą noc-odpowiedziałam stanowczo.Wzrok Harrego w końcu spotkał mój.Jego twarz wyrażała zdziwienie ? Strach ? Nie wiem...
-Anna !-krzyknął odpychając dziewczynę od siebie.Biegnie do mnie.
Zayn podszedł do mnie i złapał mnie w okolicy talii.Bardzo ucieszony.
-Dzisiaj będziesz moja-powiedział do mego ucha ,a ja dałam mu dostęp do swojej szyi.Zaczął mnie tam całować.Mina Stylesa wyrażała wszystko.Jego mięśnie w pięści są spięte.Usta zaciśnięte w cienką linie.Ruch chodu stanowczy.-Taka piękna-szepnął mulat przegryzając opłatek mojego ucha,po czym ustawił się do walki.
-Oszalałaś ?!-krzyknął na mnie Styles.Był już bardzo blisko mnie.
-Dobry wieczór szefie !-odkrzyknęłam ironicznie.
Przed oczami ciągle miałam tą dziewczynę.Ehh...
-Wiesz co może się stać jak wygra Zayn !-krzyknął na mnie ,a ja pokręciłam głową.
-Będę się z nim pieprzyć ?-zadałam pytanie retoryczne.
Harry się wkurwił.
Złapał mnie mocno za rękę.
-Idziesz ze mną !-krzyknął ze złością.
-Nigdzie nie idę ! Mam cię dość !
Spojrzał na mnie zimnie,mrocznie.
-W takim razie do kurwy nędzy będziesz moja tej nocy-powiedział bardzo stanowczo przegryzając wargę.
Co ? Że niby jak ?
-Ja będę walczył-powiedział loczek zdejmując swoja koszulkę.Na widok jego umięśnionego brzucha dziewczyny zaczęły piszczeć.Żałosne hipokrytki.
-Ale panie Styles zrezygnował pan z tej walki przeciwko Malikowi-powiedział sędzia na co Harry podszedł do Justina i szepnął mu coś do ucha.
-Wycofuję się !-krzyknął chłopak i oddalił się.Jezu jak on manipuluje ludźmi !
Przewróciłam oczami na myśl o tym ,że Harry wszystkich tak traktuje.
Spojrzałam na Zayna.W jego oczach widziałam strach ,ale i zdeterminowanie.
Na co w oczach Harrego było widać złość i pewność siebie.eh..
Palant ! Tylko jedno słowo przychodziło mi do głowy.Stałam tak i czekałam ,aż bitwa się rozpocznie.
-Znacie zasady panowie ?-zapytał prowadzący ,a oni obaj kiwnęli głową.
Malik zdążył jeszcze puścić do mnie oczko ,a ja odwzajemniłam to udawanym uśmiechem szczęścia.
-Start !-krzyknął prowadzący ,a oni zaczęli się na siebie rzucać.
Zayn mówił coś pod nosem ,a Harry zamykał co jakiś czas oczy.
Jak wygra Styles to się zabiję.
Ich ruchy są bardzo dopracowane.Ciosy jakie sobie zadają maja bardzo wielką siłę.Dziwie się ,że jeszcze nic sobie nie zrobili.
Nagle poczułam zimną rękę na moim ramieniu.
Odwróciłam się i ujrzałam Emmę !
-Hej-krzyknęłam przez tłum ludzi ,a ona uśmiechnęła się do mnie.
-Jesteś bardzo odważna,ale obawiam się ,że jak wygra Zayn to...nie będziemy mogli ci w żaden sposób pomóc-powiedziała ciężko oddychając.
Oh...
-Emma przepraszam ja...nie wiem czemu to zrobiłam-powiedziała przytulając ją.
-Anna wycofaj się-szepnęła mi do ucha ,ale ja pokiwałam głową przecząco.
-Nie mogę
Spojrzała na mnie łagodnie. Jej wzrok spoczął na walce.Zaśmiała się.Czemu ? O co chodzi ?
-Emma czemu przed chwilą się zaśmiałaś ?-zapytałam ,a ona zmarszczyła czoło.
-Harry mnie rozśmieszył-powiedziała na jednym takcie.
Spojrzałam na Stylesa. Raczej nie widzę nic zabawnego w tym człowieku.
-Ale jak ?-zapytałam ,a ona uśmiechnęła się do mnie.
-Bo mówi do siebie
-Co mówi ?
-Chce się pieprzyć.No dobrze.No ok.Ale tylko ze mną.
Moje oczy zrobiły się wielkie. Dreszcz przeszedł przez całe moje ciało.Tu chodzi o mnie !
O kurwa ! O ja pierdole ! Nie ! Niech się pieprzy z tą zdzirą !
-Dawaj Zayn-krzyknęłam pod wpływem emocji ,a Emma spojrzała na mnie nie pewnie.
-Kto cię tu przyprowadził ?-zapytała mnie ,a ja pokręciłam głową.
-Kolega-prychnęłam zastanawiając się co tak właściwie do niego czuję.
Zaczęłam szukać go wzrokiem. Liam ? Gdzie jesteś ? Liam !
Nie mogłam go znaleźć ! Uciekł ? Cholera ! Tchórz !
Walka nadal się toczyła.Piski dziewczyn nie ucichały.
Nagle zobaczyłam jak podchodzi do mnie ta niska suka !
-Myślisz ,ze możesz mieć Stylesa ? On jest mój !-krzyknęła popychając mnie.
-Nie zamierzam go mieć-prychnęłam jej prosto w twarz.
-Ja wiem co zamierzasz-powiedziała z spojrzeniem zazdrości.
Zaśmiałam się.
Odeszła od nas jakieś dziesięć metrów ,aby znowu się do mnie obrócić.
-Dziwka !-krzyknęła do mnie ,a ja czułam ,że we mnie coś wrze !
Zabije szmatę ! /20 komentarzy pisze dalej :)) Piszcie co sadzicie o tej części i czy przypadła wam do gustu. UWAGA : Spamu nie zaliczam jako 1 komentarz. Bądźcie uczciwi.Dziękuję za komentarze :)) Za to ,ze to czytacie.Wiele to dla mnie znaczy :))

56 komentarzy:

  1. zajebiaszcze ! czekam na nexta !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz dalej dziś sprawdzała stronkę jakieś 100 razy bosski

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosh!
    Kurwa, kurwa , kurwa . Wkurza mnie ta dziwka .. i to że Harry się z nią
    lizał ;c Czuje jakby mnie zdradził xd Bosh . No i wgl . Kurde właśnie
    tak myślałsam, że Harry zacznie się bić , bo raczej nie odpuścił by tak
    łatwo, myślałam, że ona zrezygnuje a tu .. Kutwa , przecież jak Zayn
    wygra to kutwa .. xd A jak Harry to jezuś.. nie wiem co bd gorsze. xd I
    jeszcze ta szmata . xd Ona jej nie odpuści ;D huhu . będzie się działo .
    ;D KOCHAM TO! I CIEBIE ! <3 ~Lusiaxx

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG czekam z niecierpliwością na nexta.;) Liczę na scenę +18 :P
    Ale oczywiście pomiędzy Anną i Hazzą

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu zajebisty pisz nexta ~Wixi

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny! Czekam na kolejną część.

    OdpowiedzUsuń
  7. *_* jejku sie dialo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. z nieciepliwoscia czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  9. musisz dodac jak najszybciej nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ';o ;o ;o ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. *_* zakochałam sie hah

    OdpowiedzUsuń
  12. brak słów <3

    OdpowiedzUsuń
  13. JEJKU !
    Jakie cudo...*-*
    W sumie to jestem strasznie ciekawa co by się stało jakby tą walkę wygrał Malik, a z drugiej strony jestem ciekawa co zrobi z nią Hazza jak wygra. ....Ogólnie blog jest megaa ♡ rozdziały mogłyby być troszkę dłuższe, ale jeśli będzie to związane z dłuższymi przerwami to wolę czytać mniej.....Wgl. jak mogłaś zakończyc to w takim momencie ? ; c Myślę, że rozdział pojawi się za niedługo.
    Przepraszam, za wszelkie błędy ortograficzne, ale piszę z telefonu ; d

    OdpowiedzUsuń
  14. haha cudo!!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty serio jesteś taka głupia cz tylko udajesz? A może to z reszty chcesz zrobić wariatów?? Asia napisała że spamów nie liczy a ty co?? Myślisz, że tego nie widać?? To się grubo mylisz.
      Imagin świetny nie mogę doczekać się nexta.

      Usuń
  15. :o żartujesz sobie? TO JEST COSSS! ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. niemożliwe... tyle sie dzieje ...woww

    OdpowiedzUsuń
  17. Osoba która ciągle spamuje. PRZESTAŃ KURWA TO ROBIĆ! ;__;
    A co do części to świetna chyba najlepsza ze wszystkich *o* szkoda tylko, że taka krótka :( czekam na nexta i weny życze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG, kocham ten rozdział i z niecierpliwością czekam na następny ( i liczę na jekieś 18+ :D ) ~ Aleks

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę powiedzieć, że bardzo oryginalny pomysł! Uwielbiam ten ff <3 ale serio, czy ty musisz w takich momentach kończyć??? Hahahahaha XD

    OdpowiedzUsuń
  20. DALEJ >>>>>>>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam słów <3! Nie mogę się doczekać kolejnej części :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jprd
    xd Czy ty jesteś psychiczna?! Autorka mówiła coś o spamowaniu a tu co?!
    -.- taka tępa jesteś? skończy się na tym że zawiesi i nie bd dodawać
    rozdziałów xd Weź się organij! Myślisz że wszyscy są głupi i się nie
    skapną że to jedna osoba pisze? xd Bosh . co za ludzie xd ~Lusiaxx

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. PISZ SZYBKO NEXTA !!!!!!!!!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny <3
    Jeju... brak mi słów, żeby to opisać ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. OMFG!! Ale śmiesznie byłoby gdyby to Zayn wygrał! Chociaż może zrozumiałaby, że Emma i Harry chcą dla niej jak najlepie. Jestem pewna, że jeśli wygra Zayn to będą się pieprzyć, ale jeśli Harry ? Tutaj bardziej dałabym w kategorii prawdopodobne ^^ man nadzieję, że tak głupia suka nieźle oberwie od Anny! Boże co za emocje!! Coś czuję, że następny rozdział będzie bardziej erotyczny ;) Świetny, Świetny no dobra kłamię, bo jest cudowny*,* nie mogę się doczekać kolejnej części ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję że opiszesz krok po kroku jak się pieprzyli :D :O BOSKIE

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedy dodasz nexta? Jestem bardzo ciekawa jak potoczy się ta sytuacja. Podobnie ja Wiktoria myśle,ze jak Zayn wygra to sprawa będzie jasna i kazdy wie co się stanie ,ale z Harrym nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
  29. Modlę sie żeby Harry wygrał !

    OdpowiedzUsuń
  30. Szybko next'a :***

    OdpowiedzUsuń
  31. Najlepszy imagin jaki czytałam! Next!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy next ? *,*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spam nie róbcie mi spamu !
      Mówiłam coś o tym ;//
      Ta osoba ,która go robi powinna uszanować moje zdanie i go nie robić.Szkoda ,że niektórzy nie wykazują szacunku do autora ;//

      Usuń
    2. Ile jest już komentarzy, pominąć spamu?

      Usuń
    3. A kiedy dodasz nexta, jeśli można wiedzieć??? ^_^

      Usuń
    4. Jak jest już ponad 20 to czemu nie wstawiasz ?? Ja się nie mogę doczekać już :)))

      Usuń
    5. Mam bardzo dużo nauki i sie nie wyrobie na dzisiaj :))

      Usuń
    6. Spoko, spoko :)) ♥

      Usuń
    7. Ja cię błagam daj go dzisiaj nie mogę się doczekać 8 części :D

      Usuń
    8. A ja mam jeszcze takie pytanie miałaś już ferie czy dobiero bęsziesz miała??? ^_^

      Usuń
    9. Będe miała od 14 :)

      Usuń
    10. Czyli tak samo jak ja już się doczekać nie mogę.

      Usuń
  33. Genialny, nie mogę się doczekać next'a i mam nadzieje na jakieś 18+ ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dodasz dzisiaj nexta? (czekam na +18 hshshsshs)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeeeju. :D Nie mogę się doczekać nexta.
    Wiem, że masz dużo nauki, ale czy byłoby możliwe, aby następny rozdział był trochę dłuższy? ;)
    Świetne, kochana! Nie wierze, że Liam tak stchórzył.
    Kto wygra? Co będzie, jeśli wygra Zayn? A może jednak Harry?
    "Chce sie pieprzyć. No ok. Ale tylko ze mną" Jak to? xD
    Po prostu genialne, co tu więcej pisać ;)
    Czekam z niecierpliwością na nexty.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy