piątek, 31 stycznia 2014

Secret część: 6

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=o3mP3mJDL2k

Podszedł do mnie. Złapał mnie mocno za nadgarstek.Ahhh boli.
-Kurwa czemu mi nie powiedziałaś ,że masz zamiar gdzieś iść po szkole ?!-krzyknął na mnie.Bałam się.Znowu mam ochotę się rozpłakać ale udaje silną.
-Mam ci mówić kiedy idę gdziekolwiek ?! Bez przesady ! Nie jestem twoją podwładną ! Zajmuje się tylko twoim domem nic więcej-jego wzrok zrobił się szary.
-A wczoraj...nic dla ciebie nie znaczyło ?-zapytał Styles.
Wczoraj ? Ehh... nie mam zamiaru mieć romansu z szefem.Anna czas się wycofać.
-Nic nie znaczyło-rzekłam nie pewnie.
Jego oczy płoną.Widzę w nich swoje odbicie.
Tak nagle,energicznie,przytulił mnie do siebie.
Dotknął mnie w okolicy pośladka ,na co jęknęłam.
O kurwa ! W co on gra ?
-To nic dla ciebie nie znaczyło ?-zapytał ,a ja pokiwałam twierdząco głową.
Rzucił mnie na łóżko po czym leżał na mnie.Przywarł do mnie ,aż było czuć jego wybrzuszenie w kroczku.
Złapał moje ręce po czym przytrzymał je gdzieś w okolicy mojej głowy.
Zaczął mnie całować,nie próbowałam się wyrwać,wręcz odwzajemniłam pocałunek.
-To też nic dla ciebie nie znaczyło ?-zapytał bardzo uwodzicielsko.
Anna spokój ! Pamiętaj ,ze to twój szef.
-Nic ,a nic-powiedziałam wprost do jego ucha.
Wypuścił moją jedna rękę po czym jego dłoń powoli jeździła po moim brzuchu.
-A to ?-zapytał patrząc na mnie.
-Nie znaczysz dla mnie nic-powiedziałam cierpko.
Zaśmiał się.Nie wiem dlaczego.Przecież powiedziałam mu ,że nie ma u mnie szans.
Wstałam z łóżka ,a on patrzał ehhh na mój tyłek.
Obróciłam się do niego po czym uśmiechnęłam.
-Wiesz co lubię cię-powiedziałam z chciwością.
-Wiem-odpowiedział Styles opierając się na łokciu.Jego usta wygięły się w uśmiech.
-Ale wolę Liama-powiedziałam pewnie chociaż nie wiem czy naprawdę tak uważam czy powiedziałam tak ,aby zrobić mu na złość.
Zmarszczył czoło.Wstał dynamicznie z łóżka po czym szedł w moją stronę.
Teraz naprawdę jest wkurwiony.
-Jaki Liam do cholery ?-zapytał przyśpieszając.
O Kurwa ! Pobiegłam do swojego pokoju i zamknęłam go na klucz.
Stanęłam przy drzwiach.
-Anna ! Jaki LIAM ?! KURWA !-krzyczał waląc pięściami w drzwi.
-A co cię to obchodzi ?! Nie będę się tobie zwierzać !-odkrzyknęłam.
-Liam nie uratował cię przed Zaynem tylko ja !-w jego głosie czuć było panikę.
-Nie ty tylko Emma mnie uratowała ! Wiesz co ?! Łaski nie potrzebuję ! Mogłeś mnie tam zostawić !
-Następnym razem tak zrobię-odpowiedział ,a we mnie coś pękło.
On to mówi serio ? Zostawiłby mnie ?
-Idź w cholerę !-krzyknęłam przez drzwi po czym usłyszałam stukot butów który ucichł.Poszedł sobie.
Wyjęłam telefon i szybko napisałam do Perrie.
Zaczęłam z nerwów stukać palcami o parapet okna.Widzę jak Harry jedzie gdzieś autem.Do pracy ? Z namysłów wyrwał mnie dzwonek do drzwi.Poszłam zobaczyć kto to.
-Mia ?Co ty tutaj robisz ?-zapytałam ,a ona uśmiechnęła się ciepło.
-Wyciągam cie na imprezę szkolną !-odpowiedziała rozradowana.
Impreza ?Teraz ? Czemu nie może poprawi mi humor.Zaprosiłam ją do środka i poprosiłam o chwilę cierpliwości.Ubrałam sukienkę która podkreśla moje krągłości chyba tylko dlatego ,aby dopiec Stylesowi.
Poprawiłam makijaż i byłam gotowa.
-To co idziemy ?-zapytałam ,a ona kiwnęła twierdząco głową.

***
Przed wejściem sali czekali na nas Louis i Liam.Ahh już wiem dlaczego Mia tak bardzo chciała jechać.
Lou podał ramie Mii ,a ona szybko je złapała.Jej jest w nim tak zadurzona.
Spojrzałam na Liama uśmiechnął się do mnie.
-Wow Anna wyglądasz świetnie-powiedział ,a  ja zarumieniłam się.
Weszliśmy do sali.Wszyscy tańczyli.Podeszłam z Liamem do baru i zamówiłam drinka. Czekając na napój spoglądałam na Mie i jak ja to mówię chłopaka w vansach.On chyba do niej też coś czuję. Śmieją się razem co chwilę. Ehh...
-Proszę-mówi kelner ,a ja obdarzam go ciepłym uśmiechem.Zaczynam sączyć alkohol.
-Anna smakuje ci ?-zapytał ,a ja pokiwałam głową.Juz kiedyś go piłam.Wtedy z Emmą i Perrie.
Nie mogę zapomnieć o Stylesie.Kurde ! Liam wie o nim dużo może wie gdzie pracuje !
-Liam wiesz gdzie pracuje Harry ?-zapytałam ,a on pokręcił głową.Był zakłopotany.
-Wiem-odpowiedział nagle.
-Zawieziesz mnie tam ?-zapytałam ,a on spojrzał na mnie ze strachem.
-Raczej nie mogę cie tam zabrać
-Proszę-mówiłam słodkim głosem ,aby się zgodził.
Złapał mnie za rękę po czym spojrzał mi w oczy.
-Dobrze ,ale trzymaj się mnie

***
Wysiedliśmy z auta po czym zobaczyłam tłum ludzi.To ma być praca ?
-Liam eee co oni tu robią ?-zapytałam.
-Biją się-odpowiedział-nielegalnie-dodał.
O kurwa ! Przez moją skórę przeszedł dreszcz !
Nagle moją uwagę przykuła znana mi już postać.Harry ! Rozmawia z Emmą.
-Nie słyszałam cie,obawiam się ,że ktoś podkrada mi moje myśli-mówi do niego ,a ja coraz bardziej wsłuchuje się w rozmowę.
-Porozmawiamy o tym później-szepnął stanowczo loczek po czym przyciągnął do siebie jakąś panienkę i zaczął ją namiętnie całować.
O kurwa ! Jebany drań ! Zabije gnoja ! Muszę coś zrobić ! Coś co przykuło by jego uwagę !
Przyciągnęłam do siebie Liama i zaczęłam go ostro całować.Pozwoliłam ,aby jego ręka spoczęła na moim udzie.Nic...Nawet nie zareagował,nawet nie spojrzał w naszą stronę.
Uśmiechnęłam się nieśmiało do Liama ,a on przytulił mnie do siebie.
-Anna patrz-powiedział wskazując mi palcem Liam na jakiś obiekt-Będą się bili-mruknął na jednym takcie.
-Zayn Malik kontra Justin Paint.-powiedział prowadzący.
Zayn ?O cholera !
Chciałam po cichu uciec ,ale usłyszałam ponowny głos prowadzącego.
-Mówcie jakie macie propozycje dla wygranego !
O tak ! Ja już wiem co będzie wygraną ! Wiem jak odgryźć się na jebanym Harrym ! Pożałuje ! 
-Ja będę wygraną !-krzyknęłam podchodząc do przodu./20 komentarzy pisze dalej.Piszcie co sądzicie o tej części i czy się wam podoba :)) Dziękuję za miłe komentarze <33 

45 komentarzy:

  1. Boski ! Pisz nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. no to sie bedzie dziac
    juz nie moge sie doczekac kolejnego

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno pisz szybciej ja to wchodze co 5 sekund i sprawdzam czy dodałas posta wiesz co ci powiem twój blog jest dal mnie nałogiem

    OdpowiedzUsuń
  4. no dokłądnie nałowiem jest! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. boze kobieto napsiz next ajuz dzisiaj*_*

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet nie mas zpojęcia,jaka jestem ciekawa co bd dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku !! ja nie wytrzymam zaraz jako zniose ! ♥ świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. trzyma w niepewności ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. to jest jakaś bomba!

    OdpowiedzUsuń
  10. dodaj dzisiaj nexta! proosze cie... ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. na pisz jeszcze dzisiaj plisss..plissss nexta ! love..:3

    OdpowiedzUsuń
  12. haha śmigamyz kom masz juz 17♥ z tym proosze dodaj ♥♥dzisiaj *|_*

    OdpowiedzUsuń
  13. ups.. Harry bd wkurzony! dalej

    OdpowiedzUsuń
  14. ♥♥ nie rób nam tego... konczysz w takim momęcie *_*

    OdpowiedzUsuń
  15. JEZUU!! nawet nie wiesz jakie to wciągające *_*

    OdpowiedzUsuń
  16. prosze cię dodaj dzisiaj nexta,bo nie wytrzymam ;c ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. boooziuu ! ♥ ;o co się porobiło ... dalej

    OdpowiedzUsuń
  18. Bosh
    . Z tych emocji zapomniałam dodać koma xd Lekko już ochłonąłam .. *Aaa!
    fdjmghtfd,fgmtf,dghgfvdghf* niee sory jednak jeszcze mnie trzyma ...
    Dwa słowa które jedynie to opisują to : O KURWA! (w znaczeniu
    pozytywnym) i nie ma opcji , po prostu nie ma.! więc tak piszesz jeszcze
    dzisiaj next , a jak nie to się buntujemy. Błagam zrób nam taką
    niespodziankę z okazji światowego dnia przytulania ;p a tu taki *hug*
    ode mnie dla ciebie. <3 Błagam , błagam , błagam ! <3 Oddam ci co
    chcesz no , kurcze . xd Co chcesz ?! kurde zapłacę ci .. nie wiem jak
    ale to zrobię xD tylko napisz dzisiaj! ~Lusiaxx

    OdpowiedzUsuń
  19. Ej ja spamu nie biore pod uwage więc nie dodaje nexta !!
    WSpominałam już coś o spamach od jednej osoby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no włacha .. to nie jest troche fer , przecież to widać :D ale proszę dodaj <3

      Usuń
  20. Świetny *.* Już jest 20 komentarzy :D. Pisz dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny , proszę dodaj dzisiaj nexta :DD

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie błagamy dodaj dzisiaj następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne <3
    ciekawi mnie reakcja Harrego xD huehue
    ciekawe, co będzie jak Zayn wygra...
    Mmm Liam ♥
    czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  24. ADDVJKBFSWHVJOFDWG KURWA NEXT >>>>>>>>>>>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki spam wyżej -.- a zajebisty imagin ;) dalleej <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Boski proszę dodaj szybko nexta. Mam jeszcze pytanko kiedy pojawi się następna część na tamtym blogu xd

    OdpowiedzUsuń
  27. Anna jaka zła xD Ona chyba lubi robić na złość Hazzie jednocześnie krzywdząc siebie. Mam ostre przeczucie, że wygra Zayn, ale byłoby śmiesznie gdyby Justin, ciekawe co by zrobiła xD zazdrosny Harry to uroczy Harry ;3 ciekawa jestem czy Liam też się bije w tych walkach. Nieunikniona wydaje mi się również jego krzywda, bo pewnie gdy przestanie jej być potrzebny do wkurzania Stylesa skrzywdzi jego biedne serduszko ;( wiesz, że mówiłaś, że jeśli ktoś będzie spamił to nie dodasz, ale błagam olej to, niezwracaj uwagi, to opowiadane jest świetne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spytałam Asię na asku. Odpowiedziała, że nie bierze spamu pod uwagę. Dla mnie to opowiadanie też jest cudowne <3

      Usuń
  28. Jezu, to jest takie cudowne *.* Omg, nie wiem co napisać ! xd Najlepsze opowiadanie 4ever ! KOCHAM <333

    OdpowiedzUsuń
  29. AAAAAAAAA ZAJEBISTY NEXT PLEASE

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie! Dlaczego Zayn musi nią tak kontrolować? I to przy Liamie? :/
    Spodobała mi się ta niegrzeczna Anna. Świetne.
    Czy ona wykorzysta Liama? Czy Hazza pobije Liama? Czy Zayn skrzywdzi Liama, manipulując Anną? Kurde, w mojej głowie jest teraz tyle pytań.
    TO TWOJE NAJLEPSZE OPOWIADANIE! Oraz NAJLEPSZE opowiadanie jakie KIEDYKOLWIEK czytałam.
    Kurde, tak mnie to wciąga.
    Wiesz, że co noc przed zaśnięciem zastanawiam się, co będzie dalej? Kochana, uwielbiam to!
    Wyczuwam złamane serduszko u Liama :( Szkoda mi go.

    Nie mogę doczekać się nexta! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy na nexta! ^^ Dodasz go dzisiaj? Jest 2 razy więcej komentarzy od obowiązkowych do nexta.

      Usuń
  31. OMG <3 pisz dalej jesteś w tym dobra czekam na nexta " dzisiaj będzie 7 część nie mogę się doczekać <3 k.c :***

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy next? Dzisiaj pls kocham ten imagin!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy