wtorek, 28 stycznia 2014

Secret część: 4


Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=s0Fb4CXmtFg

Przestraszona upuściłam telefon na ziemię. Kopnęłam go nogą pod krzesło.
-Co przed chwilą mówiłam ?-zapytała pani ,a ja nie wiedziałam co mam powiedzieć.
Cała klasa się na mnie gapi ! Cholera !
-Eeee przepraszam ja jestem tu nowa i...-nie dokończyłam zdania.
-Nie obchodzi mnie to czy jesteś tu dzień czy może rok rozumiesz ?! Oddawaj telefon !-krzyknęła ,ale ja nie zamierzałam jej ustąpić.
-Nie oddam !
-W takim razie wyjdź za drzwi i mi się nie pokazuj-powiedziała zła chemistka ,a ja spojrzałam na swoje dłonie.
Wyjść z lekcji i mieć przechlapane u dyrektora ? Czy dowiedzieć się o co im wszystkim chodzi ?
Po krótkim namyśle wybrałam to drugie.Sięgnęłam po telefon i założyłam torbę przez ramię.
Spojrzałam jeszcze chwilę na Mię.Jej wzrok nie wyrażał nic dobrego.
Pociągnęłam za klamkę drzwi ,ale stuknięta nauczycielka nie chciała odpuścić.
-Zaczekaj !-krzyknęła ,a mój wzrok powędrował w jej stronę.-Jutro napiszesz mi sprawdzian z dzisiejszej lekcji.-dodała.
Głupia suka.Mój wzrok zrobił się gniewny.Miałam ochotę ją uderzyć jednak zdecydowałam się tylko na słowa :
-Pieprz się.Po czym wyszłam z sali.

                                                                        ***
Szkoła jest pusta.Wszyscy są na jakiś zajęciach.Usiadłam na jednej z drewnianych ławek i sięgnęłam po telefon.Aż trzy wiadomości ! Kurde.Pierwszy sms odebrałam oczywiście od Emmy.
Kurwa ! Tu musi chodzić o coś poważnego ! Nie wiem czy wytrzymam prawie tydzień.Cholera ! Chcę wiedzieć,muszę.Teraz.Może da się to od niej wybłagać.
Mam wielką nadzieje ,ze się zgodzi.Przejeżdżam palcem po ekranie i odczytuje drugą wiadomość.
Jej czuje jak moje poliki znowu się rumienią.Anna ! Opanuj się to twój szef ! Cholera ! Co mam mu odpisać? Hmmm...Wiem ! Podroczę się z nim !
Jestem ciekawa co odpisze.Hmmm...Emma coś długo odpisuje.Eh...Czytam wiadomość od Perrie.
Ale co niby miałby mi zrobić ? O co jej chodzi ? Nie sądzę ,że Styles w jakikolwiek sposób mógłby mnie skrzywdzić.Na pewno nie on !
Ehh...Nagle dostaje następną wiadomość.Modlę się w duchu ,żeby to była Emma ,ale gdy zerkam na ekran wyświetla mi się Harry.
Patrze się w ekran z nie dowierzaniem.Jestem zaszokowana.Nie wiem czy to co napisał to prawda czy tylko chce mi się odegrać za wcześniejszego sms ,który mu wysłałam.Chociaż po tym co przed chwilą napisała mi Perrie mam wątpliwości.Harry jest taki zmienny.Zimny i czuły.Nie kontroluje się ? Nie wiem...
Mój telefon zaczyna pikać i daje mi znać ,że się wyłącza.Cholera rozładował się ! Kurwa ! Nie w tym momencie ! Nie teraz ! Chowam go z niezadowoleniem do kieszeni i spoglądam na zegarek.Za piętnaście minut zaczynam lekcję matematyki.Spoglądam na plan.Sala numer siedemnaście.Szybko ją odnajduję i siadam na ziemi.Wiem ,że zaraz otoczy mnie mnóstwo ludzi i oczywiście będą się na mnie patrzeć.Przez kolejne pięć minut patrzę na swoje dłonie i czekam ,aż w końcu zadzwoni dzwonek.Czas zdawał się płynąć wolniej ,ale w końcu doczekałam się.Widzę jak biegnie do mnie Mia.Cała zaskoczona.Łapie mnie za ramię.
-Masz przesrane-mówi głośno przekrzykując tłum.
-Wiem-odpowiadam dość cierpko.
-Jutro musisz napisać ten sprawdzian-mówi ,a ja mam to gdzieś.
-Nie mam zamiaru przychodzić na chemię
-Anna ! Chcesz oblać rok ?-pyta ,a ja wzruszam ramionami.Nie interesuje mnie nic poza tym co napisałam mi Perrie i tą sytuacją z baru.
-Chodź do sali-mówi blondynka ciągnąc mnie do środka.

***
Lekcje mijają szybko.Została ostatnia.Nie mogę się doczekać jak wrócę do domu Stylesa !
I podładuje telefon.
-Cześć Mia !-krzyczy chłopak o krótkich postawionych włosach i przytula ją.
-Cześć-odpowiada rozradowana.-Ohhh Anna pozwól ,że ci kogoś przedstawię to Liam mój starszy brat-mówi ,a chłopak podaje mi dłoń.
-Anna-mówię szybko.
-Liam-odpowiada.-Jak tam szkoła Mia ? O której kończysz ?-pyta.
-Dobrze jak widać-chichocze ,a ja zastanawiam się dlaczego.Przyglądam się jej wzrokowi.Patrzy na jakiegoś kolesia.Dość niskiego.Ma na sobie vansy i katanę.Podchodzi do nas ,a Mia kończy zdanie trzepocząc rzęsami.-Kończę za godzinę.Jej ! widać ,że on jej się podoba !
-Cześć !-mówi radośnie chłopak spoglądając na mnie-Louis-uśmiecha się do mnie.
-Anna-odpowiadam ,ale dalej patrzę na koleżankę.
-Louis to mój przyjaciel-mówi pewnie Liam ,a ja zaczynam wszystko rozumieć.
Blondyneczka podkochuje się w koledze brata !
-Jesteś nowa ?-pyta mnie chłopak w vansach ,a ja kiwam twierdząco głową.
-Gdzie mieszkasz ?-pyta mnie brat Mii ,a ja przyglądam mu się uważnie.
-Ja...eeee...ja u Harrego Stylesa,parę przecznic stąd-Mówię nieśmiało.
Teraz we trójkę patrzą na mnie z niedowierzaniem.W ich oczach widzę ,że czegoś się boją ? Cholera !
-Nie chcesz powiedzieć chyba ,że u tego Stylesa-mówi cicho Mia,tak żeby nikt poza nasza trójką nas nie usłyszał.
-Jeśli mamy na myśli tego samego chłopaka w lokach-mówię dość ostro.
Mia otwiera buzię.
Nic nie mówią.Ich miny wyrażają strach.Kurwa co jest nie tak !
-Powiedźcie coś do cholery !-krzyczę na nich po czym Liam łapie mnie za rękę i patrzy mi w oczy.
-Wkręciłaś się w niezłe tarapaty.Radzę ci uciekać.
A ja blednę.Co to ma znaczyć ? Niech mi wytłumaczą.
Nagle ciszę przerywa dzwonek na lekcję ,a ja niczego się nie dowiaduję.Macham chłopakom na pożegnanie po czym posłusznie słucham się Mii i wchodzę do sali.
     ***
Odetchnęłam z ulgą ,że to już koniec zajęć.Szybko pożegnałam się z Mią i poszłam w stronę domu.Tym razem w słuchawkach leciała muzyka Rihanny. Trochę bardziej żywsza niż Jamesa.Szłam przed siebie omijając alejki Londynu.Spojrzałam w bok.Chętnie bym się czegoś napiła po takim ciężkim dniu.Mój wzrok utkwił w małej kawiarni za rogiem.Szybkim ruchem ruszyłam do budynku po czym przez szybę zauważyłam znaną mi postać.Perrie sączącą jakiś napój i czytającą jakąś książek.Bez zawahania weszłam do środka i podchodzę do niej.Uśmiecham się na jej widok po czym lekko szturcham ja za ramię.Chyba ją przestraszyłam.
-Anna co ty tutaj robisz ?-zapytała ,a mój wzrok utkwił w książce którą przed chwilą czytała.
-Chciałam napić się czegoś ciepłego-mówię na jednym tchu-Tak się cieszę ,że cię widzę-dodaje.
-To nie najlepszy moment na spotkanie-mówi szybko ,aż plączą się jej słowa.
Ale czemu nie rozumiem ? Nagle mój wzrok dostrzega postać ,która do niej podchodzi. Zayn ?/20 komentarzy pisze dalej :)) Piszcie co sądzicie o tej czesci i czy wam sie podoba :))) Dziekuję za wszystko <33 xxx

22 komentarze:

  1. Świetnę! Nie moge się doczekać następnej części.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze świetne zdjęcie Hazzy ;3 akcja z nauczycielką po prostu genialna ^^ ale że w takim momencie padł jej telefon!! ;(Podoba mi się, że ma taki bardziej cienty język i nie jest uległa. Coś czuję, że będzie jakaś sprawa między nią a Liamem ;3 Wiedziałam, że Styles nie jest typem aniołka, ale nie spodziewałam się, że będą wiedzieli o tym ludzie z poza kręgu jego znajomych. Może Zayn jej powie o co pokłócił się z Lokersem ? ;O a może ją uderzy! Fajnie, że dodałaś nowy rozdział jeszcze dzisiaj !! Chwała Ci ;* komentować bo szybciej będzie nowa część ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. bosh,
    wkurzyłam się bo dopiero mogę teraz skomentować . xd Mądra ja idę spać
    około 21 bo prądu nie ma i wstaje o 4 xd ha! tylko ja tak potrafię. A
    jak wstaje patrzę tel, wiadomości jakieś , patrzę rozdział i takie -
    rtghnbfdrtyghvfdrtghbvfdrtghvf *.* czytam i jeszcze większe
    fgthbnvfdrtghbvdfrtyhbvfrtyhb . <3 Genialne jest .<3 Bosh , o co
    chodzi ? Tyle tajemnic tu. Nie będę zgadywać co bd się dziać . zostawiam
    dalsze losy tobie, napewno mnie zaskoczysz czymś , więc z
    niecierpliwością na to czekam. Bosh . w głowie tyle pytań... a
    odpowiedzi? muszę na nie poczekać .. Ale wiem, że będzie warto! <3
    ~Lusiaxx (muszę się podpisywać i się odróżniać od innych anonimow xD
    ;p)
    ps. Dobra teraz mogę powrócić do spania . xD dobranoc . xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie. Kocham ciebie i twoje opowiadania. Pisz szybko kolejną część.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju *. * To jest tak cudowne, że nie potrafię tego pisać... <3 Ja chcę już nexta !!! Omg.. Mam zaburzenia psychiczne xd Jak nie dodasz szybko nexta to przyjadę do cb czołgiem ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDO!!! *-*
    Czekam na kolejny rozdział <333
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosze, Cudny <3!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńko- nie mogę doczekać się następnej części

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne >>>>>>>>>>>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne Zdjęcie hazzy ;)) Kocham,dawaj nexta!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż mnie ciarki przechodzą, czekam co będzie dalej :D Bardzo zaciekawiła mnie ta opowieść !!! Jaram się <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super , dodasz dzisiaj next jak bd 20 kom ? ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. <3 PISZ DALEJ !!! Świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Świetne ;3 dodasz jeszcze dzisiaj rozdział ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. TAK STRASZNIE K O C H A M DODAJ SZYBKO NEXTA PLS CHCGSWEJGIBJVCJNXTAYO *,*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy