wtorek, 14 stycznia 2014

Prolog

-Anno ty nic nie rozumiesz ?! Jestem potworem-powiedział ,a jego tęczówki zmieniły kolor.
-To nie ma dla mnie znaczenia-odpowiedziałam z lekkim lękiem.
-Jeżeli ze mną zostaniesz to może ci się coś stać-powiedział oddalając się ode mnie.
-Harry...-wyjąkałam.-Nie obchodzi mnie przeszłość,nie obchodzi mnie to ile razy zrobiłeś mi krzywdę,ile razy przezwałeś mnie od dziwek,ile razy mnie poniżyłeś,ile razy przez ciebie płakałam rozumiesz ?-powiedziałam spoglądając na niego spokojnie.W jego oczach było widać smutek,cierpienie i ból.Jego mięśnie coraz bardziej się spinały.Podszedł do szafki po czym rzucił ja o ziemie.Nie panował nad sobą.
-Jestem wstrętny...krzywdzę innych ! Nie chcę ,żebyś była taka jak ja.Musisz odejść!-powiedział odwracając się do mnie plecami
-Jesteś wspaniały rozumiesz ?! Jesteś dla mnie wszystkim.Nie zostawię cię,prędzej umrę.Wybaczę ci wszystko-złapałam go za dłoń.-Bo cie kocham-dodałam odważnie.
Spojrzał na mnie.Oczy miał zaszklone.Nie mogłam nic wyczytać z jego mimiki.Nagle przytulił mnie mocno.
-Ja ciebie też-odpowiedział-Dlatego nie możesz być ze mną...jestem za silny,silniejszy niż kto ktokolwiek,boje się ,że cie zabiję-z jego oka wypłynęła łza.
-Nie ! Nie ! Nie !-krzyknęłam czując obawę ,ze go stracę. Bezsilność wypełniała każdy zakątek mojego ciała.-Bez ciebie umrę !-Bąknęłam.
On tylko w milczeniu objął mnie ramieniem i przybliżył do siebie.Staliśmy w milczeniu.Z jedna wielką niewiadomą.W głowie tłumiłam tylko jedno pytanie.Czy to co nas łączy przetrwa ?

Prolog filmowy : http://www.youtube.com/watch?v=q9hegSUJ3LM&feature=youtu.be

/Piszcie w komentarzu co sądzicie o prologu :)) 20 komentarzy i daje 1 rozdział :)

22 komentarze:

  1. Ciekawie się zaczyna ;3 Tak czytam też twój blog "Imagine One Direction" ! Daj pierwszy rozdział, nie mogę się doczekać ^^ Masz talent, pamiętaj <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaj 1 rozdział .. zapowiada się super ;)) <3 Tylko mam jedną uwagę :) bo dużo osób zapewne nie ma konta google a chodzi mi o komy xd . i jakbyś mogła odblokować dodawanie komentarzy ' anonimowych ' :D było by super :) pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  3. zaajebisty *-* tylko wiesz ... nie podoba mi się wygląd bloga ...;c ale to tylko moja opinia c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Mi wygląd bloga się podoba. Nie mogę się już doczekać kiedy zaczniesz pisać to opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Ale 20 kom to troche za dużo na początek... ;//

    OdpowiedzUsuń
  6. ZAPOWAIDA SIĘ ZAJEBIŚCIE *.* NIE MOGĘ DOCZEKAĆ SIĘ ROZDZIAŁÓW <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super się zapowiada. A zwiastun zajebisty;) Też czytam twojego drugiego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ! czekam na 1 rozdział ;33

    OdpowiedzUsuń
  9. huhu może być ciekawie :> Harry wampirem :) Takiego opowiadania jeszcze nie czytałam :) Wstawiaj pierwszy rozdział :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś czuję, że jednak będzie wampirem ^^
    Kurde, fajnie się zapowiada. Prolog filmowy jest genialny! *O*

    Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału, z takim opowiadaniem jeszcze się nie spotkałam.
    PYTANKO: Jest w tym coś na wzór 'Zmierzchu' czy kompletnie inaczej? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę inaczej Harry jest w innej odsłonie niż Edward :)) Nie jest taki miły i wgl nie spotkają się w szkole całkowicie inaczej :33

      Usuń
  11. Ale ciekawie się zapowiada <3 dodałam do zakładek i będę oczywiście czytać i codziennie odwiedzać :D
    Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie się zapowiada. Kocham wampiry i One direction wiec to że Harry jest wampirem jeszcze bardziej mi się podoba. Będę tu zaglądać.
    Życzę weny i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się świetnie, już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy dodasz I rozdział? Nie mogę się doczekać! Mogę zostać informowana o nadchodzących rozdziałach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ,ze bedziesz informowana :)) Dodam jak bedzie 20 komentarzy :)) Wysyąłć ci powiadomienia na email ?:))

      Usuń
  15. Pisz szybko ;33

    OdpowiedzUsuń
  16. Suuuuuuuper <3 Dalej...dalejj <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy