niedziela, 16 lutego 2014

Secret część: 11

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=s0Fb4CXmtFg

Jezu...co ja narobiłam. Pomagając tamtej dziewczynie narażam siebie.Swoją godność,swoje życie,swoje dziewictwo ! Doskonale wiem czego chce Malik.Mam biec dalej ? Przypomniało mi się jak podeszłam do niego przed bitwą.Nic mi nie zrobił...A ja udawałam uległą.To chyba mój jeden ratunek na jakąś chwilę.Wzdycham głęboko i zatrzymuje się.Wiem ,że chłopak jest zdziwiony taką zmianą sytuacji.Łapie mnie od tyłu.Jego oddech...czuje go na karku.
-Jednak pani zmądrzała panno Malinowska -szepce do mojego ucha ,a ja zamieram.Skąd on do cholery zna moje nazwisko ?! Ręce zaczynają mi się trząść i znowu mam zamiar uciekać jak najdalej od tego nimfomana. Uspokój się Ann.Przynajmniej jak będziesz udawać łatwą to cie nie oczaruje,zaczaruje ! Ehhh. Odwracam się do niego ,a on łapie mnie za pośladki. Ściska je mocno.
-Najwidoczniej-podnoszę jedną brew do góry.Uśmiech pojawia się na jego twarzy.
Łapie mnie tą swoją wielką dłonią za podbródek i unosi mi głowę do góry. Przybliża swoje usta.S.O.S ! Anna ! Musisz być całkowicie uległa...Jego warga lekko dotknęły moich ust.Całuję się z nim.Dobrze całuje ,ale nie ma co się dziwić pocałował już chyba każdą babkę w Londynie ! Uśmiecham się do niego promiennie ,a on lekko łapie mnie za nadgarstek.Podnosi go do góry i przywiera mną do ściany. Czuję jego erekcję gdzieś w okolicy brzucha.Jego ręce są takie sprawne...prześlizgują się co chwilę po moim ciele tak ,że czuję je wszędzie.Nie wiem co robić...
-Zayn-mówię ,a on przerywa poznawanie mojego ciała.-Oddam ci się-na jego twarzy widać uśmiech,w oczach błysk.-Ale nie tutaj,jedźmy do ciebie-wręcz proszę.Muszę zyskać jakoś na czasie.Może Mia zauważy ,ze zniknęłam i zacznie mnie szukać.
-Dobrze-mówi łapiąc mnie za dłoń i w ekspresowym tempie znajduje się w jego wozie.
-Zapnij pasy-nakazuje ,a ja robię to co każe.
Patrzę w odbicie lusterka.Boże ! Czarny wóz ! Boże czy to...H.a.r.r.y.W mojej głowie wymawiam każdą literkę jego imienia.Anna ! Dużo osób może mieć taki wóz.Biorę głęboki oddech.
-Już nie mogę się doczekać-mówi mulat ,a ja zaciskam usta.Uległa ! Pamiętaj o swojej misji !
-Tak ja też-szczerzę się jak idiotka.
-Od początku wiedziałem ,ze będziesz moja-mówi cicho-zerżnę cię na wszystkie znane mi sposoby-dodaje.
Cholera ! Głośno przełykam ślinę.Zaczynam się go bać,on...on jest nieobliczalny.
Patrzę ponownie w lusterko.Czarny wóz jedzie za nami.Jest jakaś nadzieja ,ze ktoś mnie znajdzie ?!
Malik się zatrzymał po czym wyszedł i otworzył mi drzwi auta.Wysiadłam po czym zrobiło mi się sucho w gardle.Cholera !
Złapał mnie w okolicy talii i pośpiesznym ruchem zaprowadził do swojej posesji.Jego dom jest bardzo stonowany.Biało-czarny.Szybko kładzie kluczyki na stoliku po czym podchodzi do mnie.Łapie mnie w talii i przyciąga do siebie.Przegryza wargę.Łapie go w okolicy torsu ,a moje palce wędrują pod koszulkę mulata. Jęczy głośno.On reaguje na mnie jak ja...ja na Stylesa. Spokój Anna ! Podnosi mnie na stół ,a ja oplatam go swoimi nogami.W duszy wołam "pomocy" ! Całuje mnie po liniach moich zarysowanych kości policzkowych.Nagle otwierają się drzwi ,a ja widzę loczka ! Boże jednak to był on !
-Puść ją !-krzyczy ,a Zayn wybucha śmiechem.
-Sama chce się pieprzyć-oznajmia Stylesowi ,a on marszczy brwi.Cholera !
Patrzy na mnie nie pewnie.
-Ja udawałam uległą ! Nie chciałam ,żeby poprzestawiał coś w moim mózgu !-krzyczę odpychając mulata od siebie.Jego wzrok na moim ciele był złowieszczy ! Był wkurwiony ! Dał się oszukać ,a miał mnie na wyciągnięciu dłoni.
-Przelecę cie ,a potem zabije-mówi Malik bardzo wysokim głosem podchodząc do mnie.Harry popycha mnie za sobą ,a ja upadam obijając sobie przy tym ręce i plecy.Boli...ah...
-Jeżeli ją dotkniesz to ja cie zabiję-mówi ostro Styles ,a w mojej głowie pojawia się myśl. Sms Perrie ! "Jego dziewczyny ginęły".Cholera ! On jest w stanie zabić każdego nawet mnie ! Dziwnie się czuję.Mam dwa wybory.Albo Zayn mnie przeleci ,albo Harry załatwi na zawsze...Cholera ! Cholera ! Co mam robić ?/25 komentarzy pisze dalej :)) Mam nadzieje ,ze część się podoba w sumie to piszcie w komentarzu co o  niej sądzicie :)) Jeżeli będzie tu tyle komentarzy ile oczekuje to jest duże prawdopodobieństwo ,ze 12 pojawi się jutro :)) Oczywiście spamów nie liczę ! Ta część jest bardzo krótka ,ale wynagrodzę wam to w następnej czesci :))

28 komentarzy:

  1. Omg <3 świetny *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ^^
    To jest boskie <3
    Nie mogę się doczekać następnej cześci ^^
    Zastanawiam mnie co się wydarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. oh shit!! ale się dzieje.. Zayn chce zabić Anne, bo udawała uległą!! już się nie mogę doczekać następnego, tak samo jak tego, kiedy Harry ją przeleci, w końcu!! :D wiem jestem zboczona, ale cóż taka moja natura!! :D dodawaj szybko następny!! ;*
    @oopsmrsPayne__

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na sex Harry'ego i Anki.. :) pisz szybko..zajebiste.!! :*
    @HNZLL_69

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie się doczekałam zajebisty kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebisty :) czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ! Cudo ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Superowy ! Mam nadzieję , że dzisiaj wstawisz :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, fajnie by było gdyby następna część była dłuższa a ta jest po prostu mega <333333333333!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Dodawaj szybko następny! I dłuższy jak można :p :D :* <3333333333333333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  11. super ;) proszę , dodaj dzisiaj ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  12. pisze dalej jest zarąbisty <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne. Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne >>>>>>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  15. Next !! *-* proszę : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. to nie spam :p różni piszą z anonima (tak mi się wydaje )

      Usuń
  17. wow :O świetne ! xx @rinka_xo

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na nexta ;) Ciekawi mnie postawa Harr'ego do Anny :D Mam nadzieję że nic jej się nie stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG świetny, czekam na next'a :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super! next!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. O ja pierdole! Co tu się kurwa dzieje? Chce bardzo szybciutko nowy, bo nie mogę się doczekać co dalej. Malik jest chyba trochę wkurwiony. ups...
    Czekam na następny!
    buźka! ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz rację króciutka. Ale mimo to nieźle emocjonująca! Wiecz, że nie śpei po nocach i sb wyobrażam, co się dalej wydarzy? Ciekawa jestem, jak to się dalej potoczy. I mam wielką nadzieję, że dodasz nexta jutro ;)
    Boskie

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobra co z tego, że krótkie jak jest boskie! Ciekawe czy ucieknie od nich znowu? ;D Czekam na nexta ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Trochę krótkie . No ale całość jest SUPER jeden z najlepszych blogów jakie czytałam *.* Całego bloga przeczytałam w jedną noc a niektóre rozdziały nawet kilka razy !!! :D czekam na następny rozdział
    ~Camille

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy